موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن

موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن
‏وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا‏ 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه طب جامع اسلامی شفای قرآن و آدرس shefateb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درمان سرطان در طب ایرانی بر چنداصل استوار است :

1. سلول های سرطانی را نباید تحریک نمود. حمله مستقیم به سرطان کاری بسیار اشتباه است که طب غربی ده ها سال است با این روش بسیاری از بیماران سرطانی را دچار مرگ زودرس کرده است . همواره بیمار با زجر وشکنجه ناشی از آزمایش های مکرر و عوارض شیمی درمانی و اقدامات دیگر روبروست . اگر اغلب بیماران به پزشک غربی مراجعه نکنند عمری طولانی تر خواهند داشت و اگر هم بمیرند در میان خانواده خود و بدون زمین گیر شدن خواهند مرد. چنانچه به یک متخصص واقعی طب ایرانی مراجعه کنند هیچیک از این دو اتفاق نخواهد افتاد.

 

2. باید بدن سرطانی را نسبت به متاستاز سلول های سرطانی بیمه کنند تا هرگاه سلولی از توده سرطانی خارج شده و در جای دیگری از بدن بخواهد سکنی بگزیند و تولید مثل کند بوسیله سیستم دفاعی بدن نابود شود. طب غربی بدون توجه به این مسئله و بدون آن که سایر ارگان های بدن را از امکان متاستاز بیمه کند دست به حمله به تودها و تومورها  و کیست های سرطانی زده و از این طریق جان بسیاری از بیماران را گرفته و همواره با توجیه علمی مردم را بسوی خود جلب می کند.

 

3. علمای مکاتب بزرگ طبی همیشه تاکید بر آرام کردن توده های سرطانی داشتند.این کار با تبرید کردن و استیلای مزاج سرد بر تومور انجام می شود. اما مشکل آنجاست که دانشمندان سرطان شناس مشهور جهان و بنیان گزاران طب نوین مانند هاریسون و سیسیل اعتقادی به تئوری اخلاط ندارند بنابراین قادر به تبرید (سردکردن) مزاج تومور نیستند.

 

4. تومور های سرطانی نسبت به برخی از عناصر غذایی واکنش نشان می دهند. این عناصر غذایی توسط دانشمندان طب ایرانی شناسایی ودر لیست پرهیز های بیماران قرار گرفته اند.(چیزهایی که برای مبتلایان به سرطان اکیدا ممنوع است) ما تاکنون هرگز نشنیده ایم پزشکان آنکولوژ غربی سخن از پرهیزات بیماران سرطانی داشته باشند. مایوس کننده تر آن که برخی از این متخصصین طب غربی بیمار را از خوردن گوشت قرمز منع می کند و برخی مصرف موزو خرما و شیر را بشدت تجویز می نمایند و خود نمی دانند آیا اطلاعاتی که دارند یا شنیده اند یا از طریق کتاب های معتبر از جمله هاریسون به آنان رسیده ، درست است یا نه !

 

5. مزاج بیمار سرطانی از حالت اعتدال مزاجی و خلطی سالیان سال است که خارج گردیده است بنابراین اگر مزاج بیمار تعدیل نشود هرگز بیمار روی صحت و سلامت را نخواهد دید حتی اگر میلیون ها دلار برای درمان سرطان هزینه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 4 خرداد 1392برچسب:پنج اصل برای درمان سرطان در طب ایرانی, ] [ 23:35 ] [ لقمان محمدیان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت آموزش و ترویج پزشکی اسلامی راه ندازی شده است
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 91888
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

محکوم کردن توهین به پیامبر

تماس با ما
داستان روزانه